10 april 2011

Trött


Godmorgon!
Idag kom då resultatet av att jag inte varit vaken dagtid på en vecka.....TRÖTT!
Kunde inte sova inatt heller, tror jag det eftersom jag har hållt igång på nätterna senaste veckan.

Just nu gör jag något som jag aldrig gjort förut. Ligger på sängen (den är bäddad) och surfar!
Guuuud, så härligt. Här stannar jag hela dagen, tror jag.
Ser ni mina fina tofsar? Måste köpa flera, två förslår ju inte så mycket.
Undrar hur många Maria har?
Håller på att leta lampor till nattduksborden också men har inte inte någon favorit ännu.

Medans jag gör det jag är bäst på, slappar och surfar så har maken vart i gång sen 10.00.
Båda bilarna har nu fått på sej sommardäck, blivit tvättade både på in och utsidan och även dammsugna.
Bra gubben!

På eftermiddagen idag så ska jag åka till Erika. Hennes lägenhet ska nu ut på försäljning och fotografen kommer imorgon klockan 9.00.
Vi ska plocka undan lite och fixa.
Oj, nu fick jag en katt i knät!


1 kommentar:

  1. Det gör du rätt i som ligger kvar i sängen mest hela dagen.

    SvaraRadera