5 april 2011

Dags att vakna till liv



Hittade den här i brevlådan när jag vittrade den på eftermiddagen, Taxfreekatalogen!
Oj, vad rolig läsning och oj, vad billigt!
På sista sidan har dom s.k Happy Hour, ta 4 betala för 3.
Det erbjudande kan nog få min hopplöst griniga man att dra på smilbanden lite i alla fall.

Sovit utan några som helst problem även denna dag. Vaknade vid 13.30, pigg och kaffesugen.
Tänkte först bege mej mot närmsta Sparbank för att byta ut min bankdosa som gav upp igår. Men bestämde mej för att göra den utflykten i morgon i stället.

Tror jag ska ta och tvätta lite nu, det är kul?!!


4 kommentarer:

  1. men blogga nångång då!!!!

    SvaraRadera
  2. Inte sjutton behöver du byta bankdosa. Det blir bara dyrt. Bättre att inte kunna girera räkningarna, eller?? Har du kollat så det inte bara är att byta batteri i den då??

    SvaraRadera
  3. Batterierna är nog slut men det är inget man kan göra själv tydligen

    SvaraRadera
  4. Fattar inte varför de säger så. Jag har bytt batteri i min urgamla dosa flera gånger. Bara att göra som vanligt när man byter.

    SvaraRadera