11 april 2011

Vårkänslor


Gustav har mest legat ute idag. På Diggiloo-filten på altanbordet trivs han bäst!
Där har han full koll på läget.
Själv har jag inte gjort så mycket, mesta slöat. Det är jag bra på.
Har fått någon konstig hysterisk klåda över hela kroppen. Läste bipackssedeln som följde med min nya allergimedicin.
Så klart stod det att klåda är en biverkning om än ganska ovanlig. Men det är klart att jag ska få det! Håller på att bli mera galen än vad jag är!
Eller så är det demensklåda......

Pratat i telefonen med mina småtofsar har jag också gjort, ett par gånger faktiskt.
Erika var lite lätt irriterad över vissa saker angående hennes nuvarande lägenhetsinnehavare.
Förstår henne till fullo, jag skulle blivit skitirriterad!

Nu har lilla Rolf åkt till Niclas. Han skulle montera duschdörrar åt honom.
I morgon är det jobb igen, jobbnatt nummer 1 för denna vecka.
Jag förtar mej inte direkt, 2 jobbpass den här veckan är lite lagom tycker jag.

Nej, vad säger ni? Lite kaffe på det här så är man på banan igen! Eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar