21 september 2011

Goddag





Hoho!
Nu har jag vaknat till liv. Insåg i morse när Emilie stack till jobbet att det var en väldigt trist och tråkig dag, i alla fall vädermässigt.
Därför tog jag ett beslut om att jag skulle gå och lägga mej ett tag.....för att vila.
Ett tag visade sej senare bli flera timmar, och jag vaknade nyss utsövd och kaffesugen.
Gör inget att sova bort hela dagen, ska faktiskt jobba två nätter nu så det behövs sovtimmar på sovkontot.

Har fått lite frågor angående mitt senaste köp, den rosa sparkdräkten.
Det är ingen original Onepiece utan en Ziperall. Har noggrannt jämfört dessa två och kommit fram till att Ziperallen verkar minst lika bra och ser likadan ut. Speciellt prismässigt. Nu köpte jag två stycken till samma pris som jag skulle betalat för knappt en Onepiece.
Fast Ziperall har inte alls lika många modeller och färger att välja mellan och jag tror Cathrine, att det är bara Onepiece som finns i barnstorlekar. I alla fall har jag hittat några på Tradera i velour som är typ storlek 86 etc.
Och självklart Åsa så kommer vi agera modeller när Rolf har fått sin, får försöka tvinga han under pistolhot.
Som ni kommer att vänta på dessa foton.Blir dom bra kan det vara ett alternativ till årets julkort 2011.






1 kommentar:

  1. Härliga. Men snälla, gå inte ut på stan i dem som vissa gör. Dom ser ut som förvuxna bebisar. Bara blöjan som saknas :) Hemma är dom nog supermysiga.
    /Sandra

    SvaraRadera