23 september 2011

Spaghettioperan ikväll!




Hej Fredag!
Idag är det fredag, hela dagen faktiskt. Känns skönt. Ska hoppa i säng inom kort tänkte bara berätta att ikväll ska jag och lilla gubben ut till stora staden Stockholm och förlusta oss.
Rolf fick på sin 50-årsdag förra året en Live It-upplevelse.
Nu är det alltså dags, vi ska på Spaghettioperan på Regina.
http://www.regina-operamathus.com/

Ska bli riktigt spännande, har bara varit en gång i mitt liv på opera.
Kommer du ihåg det Åsa?
Det bästa är att man får sjunga med! Gissa om jag kommer yla......mat får man också, trerätters!
Kommer bli kanon.

Nu ska jag sova, fast jag inte känner mej speciellt trött.

 Ha en trevlig fredag mina vänner!

1 kommentar:

  1. Tror jag kommer ihåg det faktiskt. Det var väl med mig va?? Men kommer inte ihåg vad vi såg. Ska bli spännande att höra vad du tycker. Är riktigt sugen på den där operan ni ska på ikväll.

    SvaraRadera