2 september 2011

Svårlaget!


Vilken rivstart på helgen! Om ni tittar noga på bilden så ser ni min poäng för ordet PYNTAR.....810 p!
Känns ganska okej, råkade träffa en hel del TW och DW-rutor.


 Annars så har jag haft en mjukstart här i Pettssonska. Lite frukost, lite Wordfeud, lite kissegos m.m.
Ska handla med lilla mamma idag som alltid på fredagar.
Måste även lyssna på Mix Megapols tävling "Mystiska röster", fortfarande har ingen haft rätt svar. Prispotten är uppe i 109 000:-!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Riktigt snyggt att du fick upp bokstäverna "ROLF BAA" :-)

    SvaraRadera
  2. Erkänner att just ROLFBAA är lite arrangerat......

    SvaraRadera
  3. vill också ha en sån där skojig telefon! Jag tycker också att det är kul med alfapet! (vet att det inte heter så, men det är enklare att stava till!:=) ) Men risken är att jag skulle försumma både barn, hus och man om jag fastnade i det spelet, och det skulle jag garanterat göra... så, då får jag väl vara glad att jag inte har en sån skojig telefon då.

    Eller, går det att spela via datorn?!? :)

    SvaraRadera
  4. Kanske lika bra att du inte köper en ny telefon. Din familj kommer sakna dej....det gör min.

    SvaraRadera