1 september 2011



Haft en lugn kväll i soffan.  En riktig TV-kväll tillsammans med katt, make och en stor klase vindruvor. Fast Rolf tog ett varv upp på övervåningen och fortsatte med renoveringen när Robinson började. Han gillar inte förnedrings-tv som han kallar det för.

Var och inspekterade nyss, ser bra ut, gipsskivorna på plats i snedtaket.  Snart är det dags att leta tapet, och det är där jag kommer in. Vet på ungefär vad jag vill ha på väggarna där uppe i det framtida TV-rummet/kontor/slappstuga.

Har tittat på Robinson och senare Breaking News med Filip & Fredrik och samtidigt förstås spelat Wordfeud. Går sådär, vinner ibland och förlorar ibland. Huvudsaken är inte att vinna, utan att deltaga....hette det va?
Kom nyss på att jag missade måndagens avsnitt av Svenska Hollywoodfruar, tänkte titta på det nu på TV3 play.
Måste ju bara få se den spännande upplösningen på Gunillas lunchbjudning med dom mycket annorlunda köttbullarna.

Sen är det godnatt!


1 kommentar:

  1. Tack för tipset om tv3 play. Nu kan jag också se Hollywood-fruar :) Rivstartade med dubbelavsnitt medans William sov middag. (vad nu då, finns det inte ord som heter "rivstartar"? eller "medans"? Jag får rödmarkering! Aha, det heter "medan", ok, då har jag lärt mig något idag med då.)

    SvaraRadera