20 september 2011

Den är här nu!

Min sparkdräkt har kommit!
Som ni ser så ger jag den tummen upp, detta kommer bli mitt favoritplagg.
Garanterat!
Kan dock lugna oroliga läsare att den endast kommer att användas hemma inom Pettssonska fyra väggar.
Man ser ju citat "sinnesjuk" ut i den......hihi.
Nu är den nedpackad igen och får inte användas förräns den 1 oktober, då det är den internationella Onepiecedagen!
Skoja förstås, 1 oktober är Rolfs födelsedag och han kommer bli sååååå glad när han får en i svart.....eller?!!?
Ni lovar att inte skvallra till honom, va?


Ropen skalla-Onepiece till alla!

2 kommentarer:

  1. Ha ha jag tycker du ska be ngn av tjejerna att fota dig och Roffe och lägga ut bilden i bloggen.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Åsa! :) Men jag undrar en sak, varför är det dragkedja ända upp? Är inte det lite opraktiskt? Eller, det kanske inte är meningen att det ska vara praktiskt förresten. Men är det skönt då? Annars verkar det vara det optimala slappar plagget! Tror jag ska leta efter en i William storlek att ha över pyjamasen kalla vintermornar :)

    SvaraRadera