16 september 2011

Härliga jobbhelg!



Har hunnit med det mesta på min to-do-lista, känner mig nöjd. Erika har varit här på middag, det blev hamburgare. Även vår vän Niclas tittade in och fick sej en hamburgare eller två.
Har spelat Wordfeud hela jäkla dagen med blandade resultat. Mina motspelare är för bra för mej. Slänger ut ord som: GIFTAS, RÄTTAT, GETOSTAR, SÄKERT, JONER, MOJNA, SEXA och inkasserar höga poäng. Medans jag mest kör BU, BÄ, HA, OM, LE och får 2 poäng! Grattis till mig!

Men jag har sagt det förut och jag säger det igen:
Det viktiga är inte att vinna utan att deltaga!  (fingrarna en aning i kors)


Nu bär det snart i väg till mitt otroligt roliga och stimulerande arbete. Ska bli kul (fingrarna ff i kors)
Tre nätter med ett gäng förhoppningsvis supertrötta pensionärer.
Nu lite kaffe i uppladdningssyfte.
Må gott mina vänner!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar