24 september 2011

Träkeps


Man kan tro att jag är jättebakis idag!  Men jag fattar inte varför jag alltid blir så klen dagen efter jag varit på galej. Idag inget undantag!
Jag drack som sagt inga större mängder, en Martini och en halv flaska husets vita. Inget man direkt blir berusad av.
Men idag....huvudvärk i storformat, har tagit både Alvedon och Treo men icke.
Så denna dagen så långt har ägnats åt soffan. Ingrid och Micke kom på besök, då pallrade jag nej upp en stund. Kändes ganska ok just då.

Jaja, nu ska jag inte gnälla mera. Kanske det bästa vore att ta sej en stadig rackabajsare.
Nu åkte Rolf och handlade lite, idag ska vi äta älgbiffar. Ska verkligen bli spännande och se hur gott det är.  Tror aldrig jag ätit det förr.

1 kommentar:

  1. Kanske är för att "vi" har blivit så himla gamla och då pallar man inte så mycket. Ha ha.

    SvaraRadera