1 september 2011

Luktar skit!






Idag blir det potatis till middag!
Otippat va? Allt för husfridens skull.
En hel kastrull till och med, fast själv ska jag äta bulgur till köttfärsgulaschen som står och puttrar på spisen.

Annars så kan jag konstatera att inte nog med att man bor i den här skitkommunen, det luktar skit också. Värre än vanligt....
Högbytorps avfallsanläggning bränner visst alla helgens sopor idag! Kan ju vara en hel del.
Tror fler än jag går omkring med en käck klädnypa på näsan idag.
Fy f-n vad det luktar!
Hoppas vinden vänder.....kanske mot Bålsta, hihi!

3 kommentarer:

  1. Ja jag undrar också vad i allsindar de håller på med på Högbytorp. Det luktade hiskeligt illa redan igår faktiskt.

    SvaraRadera
  2. De håller på att rengöra någon äcklig slam damm, det ska tydligen vara över på Fredag URK! Jag trodde jag hade sprungit på ett kadaver i skogen när jag plockade svamp! //Kerstin

    SvaraRadera
  3. Anmäl till Kommunen varje gång det luktar.Till slut måste dem agera!!!!

    SvaraRadera