20 september 2011

Humbug

 Den som har hittat på att man ska räkna får när man inte kan somna kan dra något gammalt över sej!
Funkade inte ett dugg bra i natt. Gick och la mej 00.00, låg och vände och vred mej i en timme. Kom på att istället för att räkna får så räknade jag Rolfs snarkningar.
Gick upp 01.00, satte igång datorn och tittade på Bonde söker fru. Provade på nytt att lägga mej vid 02.00, gick inget vidare. Som han snarkar den karl! Skulle lätt kunna återuppväcka döda, garanterat!
Tittade på klockan vid 03.30 sen somnade jag nog, tror jag!

Tur att man inte ska göra något vettigt idag. Ska handla med mamma nu mitt på dagen, det är det enda jag har inplanerat.
Min fina Mia har varit här på morgonfika, det var kul! 
Ska ta och röja lite nu i väntan på att min mamma ringer och säger att hon är redo för Willys.


1 kommentar:

  1. Undrar om det var ngt särskilt inatt?? Jag somnade inte heller förrän vid 3 tiden och då hade jag legat vaken i måååånga timmar.

    SvaraRadera