29 september 2011

Godnatt


Hittade två roliga bilder på Facebook som jag snodde åt mej direkt.
Tyckte dom talar sitt tydliga språk. På tal om Facebook! Jag fattar ingenting numera sen dom gjort om eländet. Jag ser knappt några statusuppdateringar bara den irriterade rullande grejen på högra sidan som skriver vad alla lyssnar på på Spotify. Det bryr jag mej inte om, jag vill veta vad alla har för sej, vad ni gör och vad ni ska göra! 
Ni vet jag är nyfiken och har inget liv, då uppskattar jag sånt!

Idag har Erika varit här en stund. Vi åt, drack kaffe och chillade. Jag gillar dessa Erikadagar!
Maken höll sej vaken ända till 22.00......dra på trissor!
Han fastnade framför Lyxfällan och satt och bedrövade sej över dom stackars människorna som hade dragit på sej 31 krediter. Sen somnade han per omgående.
Ska även jag hoppa i lopplådan snart, är inte det minsta trött som vanligt. I morgon är det den stora handla-med-munter-mamma-dagen som alltid på fredagar.
Nu kom Emilie hem från jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar