27 september 2011

Ointressant!


Har precis tagit mej en 2 minuter lång micropowernap. Blev plötsligt akut trött, så jag var bara tvungen att slänga mej på soffan.
Har inte gjort så mycket idag. Min bror har varit här och jag har hjälpt honom att bokat flygbiljetter till USA...igen.
Denna gången åker han den 17 november och blir borta i två veckor, lillasyster är avundsjuk som alltid!
Vi bokade hyrbil också, en Chevrolet Impala.
Jag vill också åka Impala.....i Amerika!
Fast Clio i Bro går inte av för hackor det heller.....eller?!

Har fixat och trixat lite här på morgonen, haft lite kontorsarbete, mailat, faxat, bloggat, diskat, torkat, messat, kammat, snorat, fikat, surfat och lite annat.
Ikväll är det jobb igen, har varit ledig i fyra hela nätter. Ska bli kul att se om det har hänt något upphetsande på Hus 2 dessa dagar jag hållt mej borta.

Oj, vilket totalt meningslöst inlägg det här blev!

1 kommentar:

  1. Men herregud. Owe kanske borde flytta till USA så ofta som han är där. Jag blir också avundsjuk på honom.

    SvaraRadera