11 september 2011

Bara slappa





Jag är trött idag, kan bero på att jag jobbat lite väl mycket dom senaste veckorna. Sen har jag sovit halvdåligt inatt.
Jag åkte och hämtade Emilie från festen strax efter 24.00. När jag kom hem så var det minst sagt redan upptaget på min planhalva.
Hade sirkalisa 10 % av min 2 meter breda säng att utnyttja. Resten låg Gustav på och jag har som ni vet inte hjärta att flytta på honom, han sov så skönt.
Som tur var så flyttade han sej efter ett par timmar, ungefär samtidigt som maken satte igång med sina snarkningar.
Inga öronproppar i världen skulle filtrera ut detta oväsen!

I morse klev jag upp 10.00 för att konstatera att jag fortfarande var trött så jag somnade om och gick upp 12.00.
Missade därför svampskogen (typiskt!) men Rolf hade travat i väg själv och kom hem med 4 st svampar.
Tror dom inte ens duger att röka.....
Det blir iaf inte han som lagar maten idag.

I natt är det jobb igen, tre nätter på raken sen ledig två och sen jobba tre igen.
Hoppas det syns i lönekuvertet.
Nu bjuder Rolf på korv, han har stekt Stockholmare. Bäst att tacka ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar