23 september 2011

Jag ska åka pendeltåg!


Sovit likt en död ända till 14.00.  Blev väckt av en liten försiktig kattandning. Gustav satt 2 cm från min kind och andades på mej. Gulligt!

Har hunnit duscha, druckit kaffe och läst mina favoritbloggar. Nu ska jag strax skjutsa Emilie till pendeln, hon och Jogge bilar i kväll ner till Borås för att hälsa på sötnosarna Micke och Jasmine.
I morgon ska dom på Liseberg och jag är grön av avund!

Har tänkt mycket också, Åsa undrade vad det var för opera vi såg för 100 år sedan. Har för mej att det var Svansjön. Hjärncellerna har fått jobba ordentligt för att leta fram detta svar, det var ju ändå ganska länge sedan.

Japp, då blir det inget mer högintressant från mej idag, jo eller kanske. Jag kommer väl hem också från den stora staden om isen håller och pendeltåget har nedförsbacke.

1 kommentar:

  1. Hmm har svårt att tro att det var Svansjön. Det är väl en balett?? Borde ha varit typ Trollflöjten, Figaros Bröllop eller så.

    SvaraRadera