24 september 2011

Lite meningslöst inlägg




Sen kväll och fortfarande en envis huvudvärk. Rolf fixade middagen ikväll. Älgbiffar med goda tillbehör. Trodde det skulle vara godare än det var dessa älgbiffar. Kan ju varit att jag inte varken var sugen eller speciellt hungrig som jag tyckte det smakade sådär.

Kvällen har ägnats åt soffläge tittandes på Fångarna på fortet eller Fångarna på foppet som Erika sa när hon var liten.
Har spelat WF också förstås utan någon större poängskörd. Min motspelare och namne Ewa däremot catchade in 459 poäng för ordet VÄXA, känner att jag nog inte kommer ha en chans att ta in det.
Men det ska bli kul att se vad hennes slutpoäng blir.
Fick ett mms från Emilie. Hon, Jogge, Jasmine och Micke är på Liseberg. Och ni ser själva!
Det vankas Plopp i storformat, jag som älskar Plopp!
Tror jag ska lägga mej snart kanske är det enda sättet att bli av med huvudvärken.
Kul lördag det här blev då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar