15 september 2011



Sen kväll redan!  Vart tog den här slappardagen vägen?  Jag gillar såna här dagar utan en massa måsten.
Pallade inte en tur till affären för att söka föda, skulle behöva storhandla. Gjorde i stället en djupdykning i frysboxen. Och minsann...hittade jag inte en förpackning wienerkorv från Ikea.
Kokade lite potatis och stampade ihop till ett gott mos, sen var den middagen fix och färdig.
Maken var nöjd och jag med, potatismos gillar jag!

Hade ytterligare en TV-kväll i soffan, brasan värmde skönt. Det är skitkallt redan! Hur ska det då bli i vinter? Jag hatar vintern!

Tyckte mina Wordfeudmotspelare var lite väl sega i kväll. Jag ändrade min status på FB, mumla något om dom hade somnat. Och jädrar vilken fart det blev, flera nya motspelare som jag kommer att krossa.....skoja!
Fast nu blev jag trött, får ont i huvudet av att tänka så mycket. Sover snart, godnatt!


1 kommentar:

  1. Vi kommer igång på natten. Vi är ju nattjobbare, eller i det här fallet bunden till valpgos hela dagen låååång. Haha
    /Sandra

    SvaraRadera