26 september 2011

Härliga måndag


Goddagens!

I går satt jag uppe länge i ett försök att försöka bliva trött. Blev aldrig trött utan klockan 02.00 gav jag upp och gick och la mej ändå. Klart jag inte var trött, hade sovit mer eller mindre hela helgen.
Somnade faktiskt, när vet jag inte men vaknade klockan 03.00 av en kelsjuk, hungrig, kissnödig kisse.
Tittade, halvsovande på när Gustav åt, sen släppte jag ut honom i nattmörkret. 
Sen somnade jag om och herregud vad jag sov, hörde inget av makens stök i köket utan vaknade självmant klockan 10.00, wonderschön!

Kan glädja mej åt en sak idag i alla fall. Huvudvärken har släppt och ryggen är bättre. Men förstås inte helt bra, måste ju ha något att gnälla över.
Vad står på att-göra-listan idag då? Inte mycket, ska en tur till Willys och inhandla diverse middagar inför veckans kulinariska upplevelser.
Sen förbi Anne för ett hemligt uppdrag, där hoppas jag på kaffe.
Ja, det var väl allt jag har och syssla med idag, kan tyckas som lite men fullt tillräckligt för mej.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar