2 september 2011

Men va f-n!






 Det gick inge bra på fotbollen, trots att jag körde Zlatan-Cam i ca 3 minuter. Sen gick ögonen i kors, visste inte riktigt vad jag skulle titta på, Zlatan eller dom övriga i laget. Dom finns faktiskt, flera stycken med lustiga namn.

Expressen hade tidigare skrivit att det var landskamp i kväll Ungern-Zlatan spelade, fy fasen vad orättvist, ska bara han spela??

Själv tyckte jag Ungern hade mer flyt än Sverige och jag undrar om det inte hade gått bättre om Hamrén bytt in Jonny Bråttom.

Annars hade lille Rolf en del annorlunda påståenden även i andra halvlek:



  • När blev det legalt med en skåning som expertkommentator? (Förlåt Emeli)
  • Domarna ser dåligt
  • Erik Hamrén ser ut som en dansbandssångare
  • Kör på nu i ångorna av det här målet
  • Tycker Ungerns coach ser ut som han i baren på hotellet när vi var i Budapest
  • Tror du Wurth betyder korv eller?
Själv hade jag bara en enda undran och det var om det var stretch i Hamréns kostym?

Tyckte den såg liiiite väl tajt ut västen. Något som det visades sej fler hade fnulat över, nämligen Ingrid som skickade glada sms till mej med undringar och funderingar under matchen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar