1 september 2011

Bara slappt!


Godmorgon mina vänner!
Ni blir bara fler och fler, och det är grymt kul tycker jag. Undrar hur många poäng man skulle få för just ordet "GRYMT" på Wordfeud??? Minst 80 skulle jag tro om man lyckas pricka in det på TW och DW.
Som ni märker är jag fortfarande besatt av det spelet, fast jag spelar faktiskt inte riktigt lika hysteriskt som förut. I dagsläget spelar jag endast med 12 stycken. Dock har alla som tur är olika dygnsrytm.

Inatt sov jag gott fast med en del avbrott för lite matintag, vattendrickning och utevistelse.
Det var naturligtvis inte jag som åt, drack eller gick ut utan min lilla Puppelure till katt. Han hade svårt att bestämma sej om han skulle vara inne eller ute, äta eller dricka.
Till slut somnade han och jag med, vi sov till......10.00!

Idag ska jag inte göra ett dugg, är alldeles tomt i agendan. Jag gillart! Ev. kan det komma en lite dammsugningstripp på tal men jag hoppas att jag kommer på bättre tankar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar