29 september 2011

Gurra G



I går var jag tråkig, bara ett litet ynka inlägg lyckades jag prestera.
Kände att jag ville bespara er mitt dravel om ingenting. Jag hade absolut inte ett dugg att skriva om. 
Hela dagen var som i en seg kolaliknande sirap. Middag, kaffe, TV, soffhäng och WF.
Det har ni läst om så många gånger tidigare. Ointressant är bara förnamnet.
Jag är rädd att denna dag kommer bli exakt likadan.

Därför blir det nu två fina bilder på Prinsen när han slappar på sin favoritplats ute.
Ska till frissan idag, håret ska få sej en omgång färg och ansning. Min plånbok får sej efter det besöket också en omgång.
Alltid något att roa sej med, klockan 14.00 ska jag vara där. Kommer att cykla dit?!
Emilie har bilen idag, hon är i Kista och ekiperar sej lite inför sitt nya jobb på måndag.
Stilrena, snygga mäklarkläder ska inköpas. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar