25 september 2011

Skithelg

Hur avslappnad kan man va´?
Så var denna helg tillända. Blev en riktigt skithelg, har mest legat med täcket över huvudet. Nu när huvudvärken börjar ge med sej så är ryggen totalt paj. Går som jag har en stör i baken, vilket jag inte har. Jag har tittat efter faktiskt!
Som tur var så kom Erika och muntrade upp sin urledsna, gnälliga moder. 
Rolf gjorde en försvinnande god middag som vanligt.
En liten räktoast som förrätt och sen grillad, svensk entrekått. Den var så mör och god, som att skära i smör....jag lovar.
Till detta serverades det honungsslungade rotfrukter och en ljuvligt god kantarellsås.
Sen låg vi för ankar i schäslongen och matkoman anlände som ett brev på posten.

Nu har söta flickebarnet åkt hem och vi slöar i soffan tittandes på TV. Tyckte att Robert Gustafsson nya humorserie var riktigt dålig, skrattade faktiskt inte en enda gång! Och då är jag ändå extremt lättroad, det vet ni som känner mej!
Däremot skrattade jag desto mer åt Time Out, dom är ju helt galna. Claes Malmberg är min favorit!
Nu har lilla maken gått och lagt sej, jag ska väl göra det jag gör varje månad. Nämligen det ytterst roliga att betala månadens räkningar. Ett riktigt halleluljha moment......

Hoppas jag mår bättre i morgon, jag hatar att ha ont i ryggen!
  

1 kommentar:

  1. Håller med om att Robert Gustafsson inte allt var ngt kul. Däremot Time Out med Claes Malmberg. Herregud vad kul det är.

    SvaraRadera