28 oktober 2011

Es ist freitag

 

Godmorning folks!
Idag ligger jag plus på sovkontot. La mej redan klockan 23.00 för att kliva upp 10 timmar senare.
Inte för att jag tror att jag blev något piggare, känner mej tröttare än någonsin.
Men nu finns ingen tid för vila, det är fredag och på fredagar handlar jag med mamma.
Måste även ta mej till Bålsta för att köpa kattmat till Prinsen hos veterinären. 
Skulle stannat till där igår på vägen hem från min härliga utflykt till Enköping, men av någon anledning glömde jag det. Ville hem och pussa på Gustav som varit ensam hemma alldeles för länge.

Det är min jobbhelg den här helgen! Har haft tre lediga helger nu där jag hunnit med mycket bl.a  TVÅ resor till Ullared.
Så den här helgen är det bara att kamma till sej, svida om till arbetsuniformen och ge sej i väg på lätta ben.
Jag har faktiskt inga problem med att jobba helg, är van. Har alltid jobbat helger så för mej är det typ inget konstigt.
Nu måste jag sätta fart....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar