27 oktober 2011

Tuppen sover





Godmorgon!
Idag var jag i alla fall först uppe av oss alla!
Redan klockan 05.00 vaknade jag av skrammel och stök i köket, det var min lite lätt osmidige make som brassade frukost.
Hur kan man väsnas så?
Det var väl typ bara att vända sej om och somna om då, men tyvärr det var omöjligt.
Låg och drog mej till 6.30, sen på med ziperallen och ner i soffan och morgon-tv.

Dessvärre kom jag inte i säng i natt heller. Var pigg som en nykläckt tonåring och tittade både på Bonde söker fru och Arga snickaren i repris som slutade vid 01.30.
Så grattis till 3,5 timmes sömn!

Men det gör inget, ska ju få gosa med valpar idag. Är i frukostfasen nu och snart ska jag vara klar.
Tar med mej kameran, får se om det går att fota dessa yrväder.
Spännande!

Mer intressant info garanterat på eftermiddagen, hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar