26 oktober 2011

Lite av varje

 Lite bilder på Drottningen av Uppland och Prinsen av Pettssonska. Vi myser och är så där lagom trötta efter hela dagens sovande.
Gustav gillar sin nya Ullaredsmatskål och Whiskasmaten är också en favorit.

Ikväll kom Ingrid och Micke på oväntat besök. Jag fick äntligen ge Ingrid min lilla goodiebag jag hade förberett. Det var lite bra att ha saker signerad Gekås, det mesta i jultema.
Hon blev jätteglad! Tror jag det, det var en väldigt påkostad goodiebag......
Micke däremot fick inget. Ullaredskalsongerna som är hans favorit verkar ha tagits ur sortimentet.
Emilie och Jogge tittade också förbi en snabbis. Emilie skulle hämta sitt brev från Fastighetsmäklarnämnden med sin registrering.
Nu är jag helt allena, maken har gått och lagt sej och Gustav är ute på span.
Ska sätta mej med räkningarna nu, spännande att se hur mycket man får över denna månad.

2 kommentarer:

  1. Va, får du pengar ÖVER när du gjort det? Tror att du har för hög lön ;) usch! Hade lyckats förtränga att det är dags att betala räkningar!
    Men men, snart börjar jag jobba igen, och DÅ, då blir det andra stålars på mitt konto! :) catching!

    (hoppas du förstår att jag skojade om att du har för hög lön, det tror jag ju faktiskt inte ens själv på, och du är värd varenda korvöre du tjänar, och förmodligen ganska mycket till!)

    SvaraRadera
  2. Haha, jag betalar naturligtvis räkningarna av makens pengar sen lever vi loppan för dom korvörena som blir kvar på mitt.

    SvaraRadera