21 oktober 2011

Pizzafredag


Hej Fredag!
Bestämde mej för att inte sova bort hela dagen idag. Så klockan 13.00 gick jag upp, något halvseg men det botades snart med en kopp kaffe.
Strax därefter kom Micke och Mino och en kort stund senare även min storebror. Fullt hus med andra ord.
Lite kaffe till Owe och prat och sen var dom i väg igen.
Då ringde jag mormor och frågade om vi skulle handla, men hon avböjde vänligt men bestämt. Jaha!


I kväll är det pizzaparty i Pettssonska. Maken ska på restaurang med sina f.d brandkårskollegor. Brukar bli en stillsam sittning. Inga partyrävar där inte längre, gamla veteraner allihopa nästan.
Förra året var han hemma 22.00......!

Har fått höra av två av mina trognaste läsare att det inte går att kommentera längre. Fattar inget, har kollat men jag har inte gjort några ändringar. Ett tips, kommentera under anonym och sen avsluta med ert namn i kommentaren.
Jag saknar era kommentarer, så kom igen nu!

Nu dags att tänka till lite, ska packa.





1 kommentar:

  1. Jag tror att jag är en av dina kommentarsvänner som det ej fungerar för. Provar som du sa då. SÅ får vi se om detta fungerar/ Åsa

    SvaraRadera