25 oktober 2011

Ullaredfynd

Kokböcker och termometer
Känner att jag är inne i ett glädjerus som i sin tur genererar till ett litet bloggflow.
Lovade er lite bilder på mina inköp på senaste Ullaredsresan.
Handlade faktiskt inte så mycket, bara för dryga lusentappen.
Mest handlade jag till mina söta vänner. Kul att kunna glädja någon (läs Torbjörn)
Och sen några hemliga julklappar förstås. 
Ser nu att jag glömt tagit bild på några saker. Köpte även ett tvådelat underställ till Rolf, rakhyvel och rakblad (typ Mach 3, fast Gekås egna), ljus, servetter.
Tror faktiskt lilla maken fick mest grejer och han verkar nöjd, till på köpet!
Finfina tomtar, den högra i långkalsonger

Bakformar, glasögonservetter, batterier

Fina matskålar i porslin till Prinsen

Två varma halsdukar till maken, termovantar till mej





Jätteljus till Välkommenlyktan, leksaksmus till Gustav








2 kommentarer:

  1. Åhh de där tomtarna var fina. Attans kom precis på att jag skulle bett dig om att köpa såna där glasögonservetter. Får skicka in en beställning till din nästa resa./ Åsa

    SvaraRadera
  2. Jorå, han Torbjörn är mer en nöjd....bli svårt att få honom till jobbet i vanliga kläder idag. Sparkdräkten verkar ha grodd fast på honom :-))
    /Raffen

    SvaraRadera