5 oktober 2011

I dag när lille Roffsingen kom hem så sa jag att han skulle sätta på sig säkerhetsbältet och hålla i hatten.
Jag skulle nämligen bjuda honom på ytterligare en kulinarisk åktur när det gällde min oerhört avancerade matlagningskonst.
Hittade ett recept på Koka ihop.se som såg gott ut, rosépepparbiffar.


Till dessa små läckerbitar serverade jag kokt potatis och rårivna morötter,  det var jättegott. Prova det!
Har bokat tid för kamremsbytet också, fick ett bra pris på Mekonomen, 5800:-. Förra gången jag frågade skulle det kosta 7600:-, fattar föga... men 5800:- är taget. 
1 november ska detta ske, hoppas inte motorn skär innan dess.
På märkesverkstaden skulle samma sak kosta 11700:- mer än dubbelt så dyrt! Hutlöst!
Nu ska jag sova en stund på soffan, sen blir det jobb.
Ha en trevlig kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar