3 oktober 2011

T.G.I.M


Välkommen härliga måndag!
Var en härlig känsla att få slita av sej kläderna och hoppa in i Ziperallen när jag kom hem.
Har varit en bra helg både på hem och jobbfronten. På jobbet hade jag i natt ovanligt trevligt. Trötta boende och pigg personal och dessemellan hysterisk WF-spelande.
Hade stora problem att få in mina rosa-arbets.Crocs-skor i skåpet i morse när jag bytte om.  Två gånger försökte jag, men ändå stod dom kvar på golvet när jag stimmat klart.
 Däremot hamnade mina gympaskor i skåpet en gång och vid nästa försök min tröja.
Låste till och med! Så kan det gå när hjärnan inte riktigt funkar efter nattjobbet.

Nu är jag ledig två nätter och dessa ska ägnas till att göra ingenting.
Gustav mötte mej som vanligt. Utan halsband....igen! Detta är det tredje på mindre än en vecka som han tappat.
Måste finnas massor av halsband i skogen här bakom som han fastnat, lossnat och tappat.
Tur att det bara är precis en vecka tills jag ska till Ullared igen. Får ladda upp med ett gäng nya.

Nu ska jag sova tills jag vaknar, godnatt! Jobba duktigt nu! Jag är ledig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar