25 oktober 2011

Guldplatser 2012

 
 
Jag hoppar jämnfota!
Har gjort så en stund, fattar ni vilka platser vi har?
PARKETT C!
Vi kommer få vifta med ballonger och tyvärr synas i TV. Insåg snabbt att här måste bantas!
Men det var lite krångel att få ut dessa biljetter. Hade HÖG puls i en timme ungefär.

När jag skulle hämta dom så funkade det inte. Fanns inga biljetter sa ATG-maskinen.
Jag svimmade nästan. Hem och maila, ringa, maila....pulsen steg.
Och min ovärdeliga "kontakt" som ordnat dessa biljetter till mig hade rest på semester.
Så på Plan B, mailbomba hennes arbetskamrater.
Till slut så ordnade det sej. Man får bara köpa 4 biljetter till finalen, det här var 5.
Så efter ändring av bokningen till två stycken med 3 i den ena och 2 i den andra så fungerade det!
När jag kom hem igen var jag tvungen att hetsäta två Skogaholmslimpskivor och dricka kaffe.
Pulsen är numera normal och jag är glad!


2 kommentarer:

  1. Samma hets här, Fick först en förfrågan om Parkett B, jag mitt dumma nöt trodde B var bakre parkett som det tidigare har varit. Men NEJ de har ju gjort om scenen!! Så jag släppte detta förnämliga biljetter till förmån för Parkett D när jag såg att de hade ändrat på hela faderittan. Får väl vara nöjd med dem finfina platser det med, men det svider lite kan jag säga att jag missade B platserna//Kerstin

    SvaraRadera
  2. Man får väl grattullera till de fin fina platserna då! :)

    SvaraRadera