28 oktober 2011

Vad säger man?


Idag åkte jag till mamma vid 13.00, vi skulle till Willys för det sedvanliga fredagshandlingen.
Lite svårt att hitta grejerna man skulle inhandla, detta p.g.a att dom håller på att bygga om hela stället.
Efter handlingen åkte vi hem till mamma för uppackning, prat och snabbfika. Jag är ju enligt henne så väldigt stressad jämt och har alltid bråttom, därav snabbfikat?!!

Idag var ingen bra dag, allt och alla var det fel på. Det slutade med att jag gick därifrån lite lätt ledsen i sinnet. Tråkigt att det alltid ska vara så här och att alla andra har det så fruktansvärt mycket bättre än henne. Alla andra har barn som bryr sej om sina gamla föräldrar........mmmm, eller hur?
Får se hur länge jag orkar.....

När jag kom hem så vilade jag lite och nu känns det bättre, i alla fall lite.
Rolf fixade middagen idag, goda hamburgare med sallad och lite andra tillbehör. Nu blir det soffläge, kaffe och väntan på att få åka till jobbet.

Ha en härlig fredagkväll mina vänner, jag ska som sagt tillbringa den tillsammans med 34 st förhoppningsvisa glada pensionärer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar