20 oktober 2011

Pastatajm

 
Det var ett tag sen Dagens Gustav.....skoja. Han är med varenda dag nästan. Men så är hon min finaste också! På den här bilden ligger han och myser på fårskinnet framför brasan. På tal om brasan, idag hade jag ett himla sjå att få fyr i kaminen. Gick åt en hel årsprenumeration tidningar innan det tog sej.

Idag hade jag tänkt tokigt. Blev lite tjatig mat, köttfärs idag med. Men det är inget som stör mej och jag tror inte det störde Rolf heller.  Jag gjorde köttfärssås och kokade pasta. Otäcka fussilliskruvar.......brrrrr. Inget för Rolf som bara äter makaroner och spaghetti. DET är pasta, allt annat är konstigt.
Nu fanns det bara såna här skruvar och det gick bra faktiskt, han åt och smaskade så det stod härliga till.

Nu laddar jag med kaffe och ett äpple inför sista jobbnatten. Skönt med lite ledigt och jag ser fram emot helgen. Det kommer bli en härlig helg på Gekås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar