6 oktober 2011


Godeftermiddag på er grevar och baroner!
Har sovit hela dagen, från 8.30 till 14.30. Vaknade utvilad och redo för att ta itu med dagens uppgifter.
Dagens uppgifter visade sej inte vara så många, typ klä på mej, hämta posten, dricka kaffe och gosa med kissen. En perfekt mjukstart så att säga. 

Kom hem lite senare i morse. Träffade chefen och vi chittchattade en del. Sen stannade jag till vid Bageri Mazararin och köpte en surdegsbaguette innan jag landade på garageplattan utanför Pettssonska.
Kan vara gott med en bit bröd till min festliga tortellinigratäng jag ska bjuda Erika på. Ja, och sen Rolf förstås, fast han äter ju mat här varje dag.
Spännande att se vad han tycker om tortellini, det är en sån där "konstig" pasta i hans ögon.

Planerade Ullaredstrippen i natt. På min lapp står det: FRUKOST. Det är alltså jag som är ansvarig för den dignande frukostbuffén. Det blir plättlätt! Bara ingen beställer gröt.......
Snart åker vi, whohoooooo!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar