6 oktober 2011

Festligt värre


En stund i schäslongen för dagens sista intressanta inlägg från mig innan jobbet väntar.
Erika kom på besök.  Vi åt den festliga tortellinigratängen som var extremt festlig!

Receptet kommer här:
http://www.kokaihop.se/recept/festlig-tortellini-gratang?utm_source=newsletter-daily&utm_medium=email&utm_campaign=mail-recipeSuggestionsOfTheDay
Prova den, det var mycket gott. Lite kaninmat och en surdegspainrice gjorde så man blev mer än mätt.
Till och med Rolf tyckte det var gott och han blev så här mätt:














Medans Rolf låg i soffan och försökte spela anonym så myste  Erika och jag. Vi vilad lite, fikade och hade det mysigt. Jag gillar dom här dagarna när Erika kommer. Ja, sen förstås när Emilie kommer också. Henne har jag bara pratat med en snabbis i telefonen idag, men jag ska prata mer med henne när jag åker till jobbet strax. I handsfree of course, don´t worry!
Nu har Erika gått till bussen för att åka till Jakobsberg och sin torsdagsyoga.
Nej, nu måste jag sluta med det här. Dags att packa sej iväg, ha det bra! 

1 kommentar:

  1. Zip snapp snut så var Ewa slut.
    Kram på dig.
    /Sandra

    SvaraRadera