15 oktober 2011

Populärt!

Fick en del kommentarer efter mitt fönsterputsinlägg tidigare. Fler än jag var imponerad av skrapan.
Hittade en sida på internet där dom säljer likadana, fast det är inte det som är det mest intressanta utan den lilla instruktionsvideon. Titta på den och låt er beundras. Priset är förstås bättre på Gekås, endast 39.95:- betalade jag.

http://quattrovidcom.se/index.php?pageId=10&category=4&show=&ac=show&id=50

Jag tar mej en tur till Ullared kommande helg igen med mina svägerskor. På denna resa ska jag mest agera reseledare för dessa Gekås-rookies. Min ekonomi tillåter inte att handla något men jag handlar gärna åt andra. Så vill ni ha en skrapa så kasta hit en 4o-lapp så är biffen kirrad.
Såklart kan jag även tänka mej att köpa ett Alfapetspel till Cathrine om du önskar.

Vi har nyss avslutat en delikat lördagsmiddag. Emilie och Jogge tillbringar helgen är och det är förstås roligt.
Saknar min Erika förstås men hon kommer imorgon och då ska vi äta kräftor.
 Tror kvällen kommer avslutas i soffan eller runt matbordet spelandes något spel. Kanske Alfapet. Vore underbart att piska tre stycken på en och samma gång.
I morgon gör vi ett nytt försök att ta oss till Hem och Villamässan.

2 kommentarer:

  1. jaha men ha det så kul då på mysiga familjekvällen :(

    SvaraRadera
  2. Ooooh! Vad glad jag blir! Klart jag vill ha ett alfapet! Jag är ju hänvisad till det gamla hederliga brädspelet, kan ju inte spela på min telefon! Var ska jag sätta in pengarna? (kan ju ta kontouppgifter via meddelande på fb, så behöver inte hela världen se :)) Eller föredrar du kontanter?

    Tjohoo, jag ska få ett alfapet av mig själv i julklapp! :))

    SvaraRadera