7 oktober 2011





Vad skulle jag göra utan er?



Whooohoooo! 
Har ni märkt att det är fredag idag?
Helt sagolikt bra, jag är laddad. Laddad för en helkväll. I kväll blir det jag, min Ziperall, Zlatan,  en näve loppor och förhoppningsvis lite gott i mage och strupe. Har inga större förhoppningar om att Rolf kommer hålla sej vaken. Han brukar vara totalt slutkörd på fredagkvällar. Stackars honom, arbetar hårt pojken. 

Nattjobbet inatt då? Joråsatte det var kanoners. Jag, ssk Anne och ett gäng pensionärer av varierad trötthetsgrad, kan det bli bättre?
I morse träffade jag chefen igen, vi pratade en stund vilket gjorde att jag inte var hemma i Pettssonska förräns vid kvart över draghålet.
Känns lite underligt att prata med henne, vi har ju varit arbetskamrater tidigare i flera år och jobbat natt tillsammans och nu helt plötsligt är hon min chef.  Kan det bli annat än bra? Tror inte det.
Dags att tanka kroppen, lite fil och kårnflejks är min bästa vakna till liv frukost.
Sen en stadig kopp kaffe!

I kväll kör vi över finnarna. Endera med Clearasil eller med  Zlatan och resten av landslaget. 
Perkele!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar