15 oktober 2011

Suverän bågsträng Sune!

 Blev lite ändrade planer idag. Lille Rolf hade glömt att han lovat sin lillasyster att hjälpa henne med att köra gammalt skräp från torpet till sopstationen. Vi tar Villamässan i morgon istället.
När sopgubben åkte tog jag fram fönsterputsarkitet. Det är inte ofta jag plockar fram det men nu såg man knapp ut så detta var ett måste.
Min nya Ullaredsfönsterskrapa i silikon var suverän! En fröjd att tvätta fönster!
 Renaste fönster på gatan! Skabbigaste trädgården på gatan! 
Jag ber om ursäkt för den misskötta trädgården. Men våran Pedro har sagt upp sej.
Jag ger fönsterskrapan betyget 5!

Nu kom min lille sopgubbe hem igen. Då ska jag sätta honom i jobb här hemma. 
Vill ha upp mina Ullaredsfönsterlampor i köksfönstret. Men kaffe först!

1 kommentar:

  1. Om jag berättar om skrapan för Pata så kanske han går med på att åka till Ullared, han älskar städgrejer! :)

    SvaraRadera