18 oktober 2011

Mjukglass




Slående lika.......

Godkväll mina vänner!
Så var det dags att packa ihop sej och åka till arbetet. Har varit långledig i sex nätter, halleluljha!
Hamnade i ziperallen till slut, går inte att undvika. Världens skönaste plagg, spänner inte någonstans.
Har börjat planera min nästa Ullaredsresa som bär av på lördag med ett gäng glada damer.
Alla utom en heter Pettersson.
På min inköpslista står ingenting, ska inte handla ett någe till mej själv bara till andra! Så snäll är jag!
Men det är klart, råkar jag snubbla över en fin ljuslykta,  lite fina ljus eller en Pippi-tröja så är det bara att slå till!
Det är så det funkar på Gekås, man bara liksom råkar snubbla över alla fina saker!
Nu dags att åka, tre nätter hard work står på programmet.
Ha det så bra mina små troll!


1 kommentar:

  1. Jamen visst är det bra när man snubblar över saker som man inte visste att man behövde förrän man ser dem! Jag menar, tänk om man inte hittat just den braiga grejen, då skulle den ju saknas hemma! :)

    SvaraRadera