24 oktober 2011

Härliga måndag




Åter till vardagen efter en härlig helg innehållande roadtrip, skratt, shopping, god mat och dryck, trevligt sällskap och mycket annat.
Nattens sömn var tung, väcktes av Lilleman klockan 4.00, en snabb pink sen var han tillbaka hos matte i sängen.
Idag har Owe och Irene varit här. Jag hjälpte dom med bokning av hyrbil inför deras stundande Usa-tripp. Det blev en cabriolet såklart.
Har hunnit med att hämta linser till Erika också och handlat lite snabbt.
Nu väntar jag på nästa gäst, Anne P. Hon ska hämta sina Gekåsprylar. Hon är sugen.....

Ska försöka hinna med att fota lite av mina inköp senare i fall det skulle intressera någon.
Stackars Cathrine var väl den som gick priceless ur det här. Alfapetspelet var slut. Jag frågade båda dagarna men icke. Ledsen för det, förstås.

3 kommentarer:

  1. Fanns ett yatzy liknande alfabetsspel. Man skulle kasta tärningar med bokstäver på och bygga ord efter de bokstäver man fick.

    SvaraRadera
  2. TYYYPISKT! Men jag hade väl inte varit tillräckligt snäll.

    SvaraRadera
  3. JAAA vi vil se allt du köpt!! /Åsa

    SvaraRadera