8 oktober 2011

Klackarna i taket




Kaffe hos glad mor!?

 Vilken bra start på lördagen! Fick massa trevliga fikavänner på oväntat kaffebesök på förmiddagen. Lotta först ut, sen Micke och Ingrid. Jag gillart.
Min planerade fredagshandling med mamma hade blivit en lördagshandling eftersom jag sov länge igår och inte orkade shoppa loss med henne.
Men idag blev det av, lite försenat och morsan vart stressad. Jag har ju såååå mycket att göra!
Handlade i alla fall och vi fikade hos henne efteråt, som brukligt.
Var en tur till minneslunden med en ful ljung också.
I dag var det bara skit med allt, ingenting var bra. Och hon förstod inte alls varför ett Ullaredsbesök var nödvändigt. Åka så långt för så mycket lump?!
Ja, det är smällar man få ta, men lump? Det har jag aldrig sett något utav på Gekås!

Känner mej trött i skallen nu av all positiv energi hon utstrålar. GAAAHHHHHHHHH!
Ska börja packa, imorgon bär det alltså av till Ullared. Ska handla lump!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar