11 maj 2012

Äntligen jobbhelg!




Fredag igen och en härlig jobbhelg framför mig. Ska bli kul, jag stortrivs på mitt jobb.
Allt funkar perfekt, jag jobbar inte direkt ihjäl mig och jag mår bra!
 Eftersom jag inte kunde sova så länge som jag önskade i morse så blir det en powernap på eftermiddagen.
 Vilar idag i mitt motionerande, kände i gårkväll att jag har ont även inne ibland.
Inte bra och framförallt inget roligt, jag har redan pw-abstinens.

Ska handla med mamma klockan 12.00, hon verkade uppåt när jag ringde. Trevligt!
Har ingen aning om vad jag ska handla, måste försöka hitta på några middagar lördag och söndag. 
Idag har jag redan klart, det blir en god VV-paj med bl.a pastrami, grönsaker och ost.
Till det en frasig sallad.
Endast 10 PP om jag äter en fjärdedel.

Ska åka ner till båten med lite fika senare. Rolf jobbar på hårt med att ta ner båthuset innan regnet kommer. Enligt väderrapporten ska det regna vid 14.00-tiden. Hoppas dom har fel.

Så var det med det, dags att göra någon nytta.
16 dagar till flygplansmat, solstol, paraplydrink, semester och längtan och oro över ensam kisse hemma!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar