21 maj 2012

Back on track


 Idag blev det ingen powerwalk för mig p.g.a födointag och som garanterat hade gett mig hållet från helvetet!
 Nedanstående flickebarn i trendiga solglasögon fick gå allena i värmen. 


Vilar mig istället i form inför nattens arbete på Viggen. Kommer bli dåligt med sömn i morgon eftersom jag är bjuden på royalistisk yra i form av prinsessdop på förmiddagen.
Lilla Estelle Silvia Ewa Mary ska döpas och det får inte missas.
Ska man slå på stort och köpa varsin Estellebakelse tro?
 Sova får jag göra på eftermiddagen....fast det går inte heller då ska jag till frissan och måla håret.


När husse kommer hem från jobbet blir Gustav så här glad.
Han vill vara nära....fast husse är tråkig och har bara ögon för taxfreekatalogen. Idag utan glasögon men istället med lite längre armar modell schimpans.




1 kommentar:

  1. Mötte Emelie när hon kom spurtandes mot stallet till, men jag ser ju så jäkla långsamt, så jag hann inte se att det var hon förrän jag precis susade förbi på cykeln. :) Hon såg riktigt sportig ut! :)

    SvaraRadera