2 maj 2012

Fynd och Ullared



Eftersom jag inte har ett någe av intresse att skriva om idag då jag mestadels bara har sovit så får jag väl visa er lite bilder från Ullaredsresan samt mina nyinköpta fynd.


Servetter 9:-, mascara 95:-, lurar 79:-, knivar 39:-, glasögonservetter 5.95:- och torrschampo 19.95:-.
Såklart flertal när det gäller förbrukningsartiklarna. Vidare köpte jag men glömde bort vid fototillfället: USB-minnen 45:-. Tresemméschampo och balsam 59:-/st, hudlotion, tandkräm, strumpor m.m.


 Rosa Pippitröja till mig 179:-! Redan en favorit i min fullproppade walk-in-closet....


Vit respektive blommig blus. 119:-/ st. Just ja, jag köpte mig även ett par s.k hippa baggyjeans. 
Och en liten detalj, det var INTE på fallskärmsavdelningen!
Rumpan har blivit mindre!


 Träningsjacka! Jätteskön och redan använd flitigt. Köpte en tränings t-shirt i samma märke att ha under. Jackan 99:- och t-shirten 49:-. Bra köp = Glad Ewa


Fin liten ugnsform 29:- och ett Iphoneskydd 39:-


Anne H fotar flitigt! Ser ni lilla sjön i bakgrunden? Det fanns en sjö till en liten bit bort som tillhör stugan.
Där kan man fiska och åka roddbåt. Blir nog en vecka i sommar. Rolf fiskar och jag shoppar på Gekås.
Tror Ingrid och Micke är väldigt intresserade att följa med! Eller just det! Vi ska ju tälta en vecka i Malung under dansbandsveckan.....hanns inte med förra året.



 Plask i plurret! 


Vardagrummet med sjöutsikt.


 Köket dock utan micro.


Trivsam matplats


Anne P och mitt sovrum med sjöutsikt


Bålstabornas sovrum. Dom hade TV men ingen sjöutsikt!

En liten detalj bara....jag köpte INTE en endaste ljuslykta ej heller ett endaste ljus!
Det är fanimej värt en medalj!

Snart jobb igen, sista natten sen ledig till måndag!
 



1 kommentar:

  1. fin fin stuga! Jag gillar särskilt detaljen i köket, att mattan följer med upp under skåpen ;)

    Och inte en enda ljuslykta! Jag är imponerad! Kanske glömde Rolf bort att förbjuda dig att köpa någon den här gången? :)

    Ha det!

    SvaraRadera