25 maj 2012

Emilie is moving out.....again!



Idag har det en stor dag! Händer mycket nu! Fast det här är nog det roligaste hittills.....Emilie och Jogge ska bli sambos!
Ett stycke kontrakt skrevs under idag vid lunchtid och glädjen är stor. Inte minst från oss föräldrar som äntligen blir av med våra inneboende......en sanning med modifikation...:(
Kommer bli tomt! Men jag har bestämt att söndagsmiddagarna hädan efter kommer att intagas i Kungsängen. Gärna med italienskt tema, det gillar jag!

Flyttlasset går i början av juli till Norrbodavägen 17.




Bilderna lånade av Skandiamäklarna.
Grattis ungdomar!

 
 


1 kommentar:

  1. Ja Eva äntligen flyttar de ihop och lämnar sina föräldrar, hahah. Eva ett steg närmare till att du bli mormor och jag farmor. Jag är glad för deras skull och önskar de verkligen all lycka i världen för det är de värda. Jag instämmer med dig på söndagar får de ordna föräldramiddagar, haha jogge lagar mat och emelie bakar och vi äter, det blir bra ellerhur. Kram på dig vi ses på söndag och då skall vi fira med champagne.

    SvaraRadera