20 maj 2012

Sol, varmt härligt



Sol idag med! Fantastiskt! Började dagen med att vakna, tog mig lite sovmorgon idag.
Hoppade direkt i träningskläderna och begav mig ut på en 5 kilometersrunda. Det var varmt!
Var tvungen att cabba ner efter halva sträckan, tog av mig träningsjackan.

Jag gnällde över att det var för varmt med långa byxor. Då upplyste Rolf mig efter att som alltid lusläst senaste reklamskörden att Lidl hade ett bra passande torsdagsklipp. Detta torsdagsklipp var just denna vecka, funktionella träningskläder, tajta i stretch.

Kanske inte såna direkt jag vill ha. Mina lår och röv är fortfarande alltför tjocka för att visa sig i tajta byxor. Jag vill se snygg ut och inte åka fast för förargelseväckande beteende när jag galopperar runt här i hooden.

Vad händer i dag då i Pettssonska? Lite smått och gott, fast helst inte något ansträngande.
 Gillar att slappa.
Vi ska grilla som vanligt. Idag kommer Micke och äter med oss igen, det blir kul.
Tänkte göra efterrätt också, grillade fruktspett med smält choklad.

Tittade på CL-finalen i går. Och till min stora glädje så vann Chelsea...på straffar!
Tycker det var kul att tyskarna förlorade på hemmaplan, måste känts bittert.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar