21 maj 2012

Tjatmoster



Med risk för att vara tjatig kommer här ytterligare lite egobilder på undertecknad.
Idag hände en rolig sak jag väntat på länge.....Jag stack till Outlet och KappAhl för att investera i ett par sluta-under-knäna-jeans, mina andra jag köpte förra året sitter lite väl luftigt.


Hittade ett par för endast 299 pistoler. Storlek då? Tre nummer mindre än dom på bilden!
Jihaaaaaaaaaai!
Sen var det tänkt att jag inte skulle köpa något mer men råkade snubbla över dessa fina linnen.
Jag!? I linnen!? Märk väl att detta var inte på fallskärmsavdelningen. 
Det var det som var det roliga i kråksången.....!
Eftersom det var lockpriser, 3 betala för 2 så slog jag till på ett linne i varje färg.
Storlek då? 40-42! Obegripligt, men sant! Kanske felmärkta, men knappast alla tre.
Stora i storleken? Mmmmm,  kanske!


 Min Pargaoutfit, observera att min rosa resväska är redo för att bli packad och klar.


Tre linnen till priset av två, kostade egentligen 149:-/stycket.

Nu ska jag sova middag, man blir trött av att handla linnen.


1 kommentar:

  1. Visst är det roligt när man kan köpa kläder i mindre storlek! :) Bra jobbat!

    SvaraRadera