4 maj 2012

Covergirl för Enköpings-Posten


 Jag är med i tidningen! I Enköpings-Posten av alla också.....hur många läsare har den tro?
Tror jag har gjort att lösnummerförsäljningen ökat drastiskt idag!


Äntligen kom artikeln, den skulle kommit ut redan förra fredagen.

Det var alltså detta som var överraskningen förra onsdagen. Det skulle komma en journalist hem till mig. Jag skojade och skrev att jag skulle hoppa bungyjump vilken naturligtvis inte var sant.




Men kul att en utav mina trogna läsare gick på det!
Lättlurad Sussie?

Kul är det i alla fall att sanningen om hus 2 kommer fram.
Men irriterande att det inte verkar att det ska göras något åt saken.
Skönt att jag kom därifrån, skulle säkert kunnat gått om ännu värre om jag fortsatt. Allergier och astma är allvarliga saker!


Men sen att mina Iphonebilder inte är dom vackraste är smällar man får ta!
Det var så här jag såg ut när jag jobbade, och då är detta inte dom värsta bilderna. Jag hade värre men dom har jag raderat för jag var så ful!


Är det någon som vill läsa tidningen live och kanske även vill ha en autograf av huvudrollsinnehavaren så är ni välkomna. Jag har mottagning ojämna veckor på tisdagar mellan 17.00 och 17.02.

1 kommentar:

  1. JA inte viste väll jag heller du är ju halv galen toka som kan göra det mesta hahahaaha! Lite konstigt tyckte jag det var men jajaja....
    Kramen

    SvaraRadera