27 maj 2012

Ready for holiday?!


 Man kan tro att denna bild är en bild av mig! På pricken lik! På tal om prickar.....så är en
 prickig bikini inköpt faktiskt exakt i ovanstående färger. Solglasögonen har jag alltid på näsan.
Men istället för en dunkadunkamaskin i vänsternäven kommer jag med all säkerhet ha min Iphone där.
Lite väl taniga spiror va? Mina rasben är betydligt bastantare.


Jag har precis klivit på en åttadagars semester. Känns härligt! I morgon så här dags har NVR331 med destination Preveza precis lämnat Arlanda, piloten kommer säga som alltid i högtalarna:
 Cabin crew, ready for take off?
Jag är redo! Alltid redo för take off!

Måste sova nu, fast jag vill inte. Vill hellre packa. Äsch, det gör jag i kväll efter vi kommit hem från middagen på Smidö hos Jogges päron.

Godnatt då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar