26 maj 2012



Godmorgon mina vänner!
 I natt hade jag nog den lugnaste natten i mannaminne. Alla mina små juveler sov som stockar. Tror det var det s.k fredagsmyset som hade tagit knäcken på dom.
Gårdagens fredagsmys var toast Skagenmackor och cider i fina vinglas, sen chips och dip framför Let´s Dance.
Anton är tanternas favorit, det märks!

Så det var en ganska trött Ewa som somnade innan huvudet hamnade på kudden i morse.

I dag ska vi "fira" Mors Dag, en dag för tidigt. Tror det funkar det med. Mamma ska hämtas vid 17.00 eller var det senare, minns inte vad vi bestämde.
Vi ska grilla och jag hoppas hon kommer att gilla det!
I morgon är vi bjudna på middag nere på Smidö hos Jogges föräldrar, det passar bättre för mig eftersom jag är ledig i morgonnatt.

Då ska vi också såklart fira i champagne att våra små rara telningar äntligen blir sambos!
Har inte riktigt tid med datorn nu, känner jag. Måste fixa lite, sen kanske det vore på sin plats att börja packa också.
Vi ska på semester snart!

Trevlig helg på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar